+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Radium Palace Hotel Recenze

Hodnocení hotelu

94%
Perfektní

dle 422 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    95%
  • Čistota

    97%
  • Vybavení

    94%
  • Pohodlí

    94%
  • Poměr cena/kvalita

    88%
Zobrazit recenze, které napsal:
Seřadit od:
Zobrazit:

Vlasta Šlechtová

jednotlivec, 15.2.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %
  • krásný hotel příjemný a ochotný personál dokonalá čistota výborné služby dobré jídlo vše "pod jednou střechou"

  • - nedostatek české zeleniny a ovoce / úplně chyběla červená řepa, čer..a bílá ředkev, celer, zelí, kysané zelí, mrkev ap + jablka /. Ovoce a zeleniny byl sice dostatek, ale saláty pouze z okurek, rajčat, paprik a list.salátů - ovoce : banány, kiwi, mandarinky, pomeranče, ananas ap. - wifi pouze v prostoru v přízemí - malé kulturní vyžití v objektu i okolí - nepořádek a nečistota ve městě Jáchymov / to se ale týká pouze představitelů města/

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Radium Palace Hotel odpověděl na tuto recenzi.
„Děkujeme za Vaši recenzi, zároveň nám dovolte pár slov na vysvětlenou – nedostatek české zeleniny – s největší pravděpodobností jste u nás absolvovala

pobyt s polopenzí, proto jste se nesetkala se saláty, které nabízíme bufetovým způsobem k obědu a hosté si mohou vybrat vždy ze salátů z mrkve, červené řepy, celeru, zelí ... u večeře nabízíme listové saláty, rajčata, papriky...

Wifi připojení – je možné ve společenských prostorách hotelu, na pokojích pak přes modem, který hostům zajistí recepce.

Je nám líto, že jste nekontaktovala některého z managerů,kteří jsou v hotelu vždy přítomni, rádi bychom Vám vše vysvětlili.

Děkujeme a věříme, že jste si u nás odpočinula, budeme se těšit, až se k nám opět vrátíte.

Mgr. Olga Lišková

jednotlivec, 22.7.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

Marie Barešová

dospělý pár, 12.3.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %
  • S pobytem jsme byli maximálně spokojeni - užili jsme si opravdu relaxační víkend a za sebe můžu říct, že bych si to co nejdříve ráda zopakovala.

  • Velmi příjemný a vstřícný personál celého hotelu, všude čisto, velmi dobré jídlo, bohatý kulturní program, bazén zdarma po celou dobu pobytu, v ceně balíčku bylo dost procedur (6).

  • V pokoji nebyla k dispozici ani wi-fi, ani lan - nám nevadilo,měli jsme vlastní modem,ale u 4* hotelu zvláštní. Načasování procedur - v 7 hodin ráno - u relax víkendu působí jako provokace - pobyt jsme objednávali na last minute, ale stejně. Nemožnost přiobjednat procedury přímo v hotelu - museli jsme chodit do vedlejšího lázeňského domu - asi opět způsobeno last minute objednávkou, ale volno nebylo ani v neděli, kdy byl hotel skoro prázdný.

Personál
10
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8

Marta Liechti

ostatní, 19.11.2012

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Užily jsme si hlavně bazén a masáž,jinak se nám pobyt líbil.

  • Ubytování super,jídlo super,bazén super,procedury příjemné.

  • Pouze v solné jeskyni nás neseznámili jak se pokládají lehátka ze sedu do lehu a tím ten pobyt v jeskyni nebyl příjemný.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Klara Anna Kadlecova

dospělý pár, 19.11.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Byli jsme spokojeni, pobyt odpovídal našemu očekávání.

  • Ubytování a stravování Velmi kladně hodnotím načasování procedur, díky kterému jsme našli i čas na výlet do okolí. Ochota personálu.

  • Placené parkování pro hosty. Placený internet na pokoji - s vlastním PC nutnost zapůjčení modemu za poplatek (byť nízký) považuji ve 4hvězdičkovém hotelu v dnešní době za zvláštní. Wi-fi pouze v prostorách recepce a kavárny v přízemí. Co se mi opravdu nelíbilo, bylo u VÍKENDOVÉHO POBYTU příjezd od 12hodin (odpoledne již 2 procedury a tutíž nutnost vzít si den dovolené) a odjezd v neděli v 9hodin ráno!!! Za vyloženou nehoráznost pak považuji to, že toto platí pouze pro české klienty - pokyny pro zahraniční klienty - pro zahraniční klienty (pokyny v RJ, NJ, AJ) uvádí dle hotelových informací odjezd v 11hodin dopoledne!!!

Personál
10
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
7
Cena/kvalita
10
Radium Palace Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Kadlecová, děkujeme za Vaše připomínky. Dovolte nám, abychom se vyjádřili. Připojení internetu na pokojích – v současné době máme problémy s pokrytím všech pokojů signálem WI – FI. V příštím roce počítáme se změnou.
Pro tuzemskou klientelu máme připravené pokoje již od 12.00 hod. a opuštění v 10.00 hod. Vzhledem k obsahu wellnessových balíčků – více procedur – plánujeme procedury již na odpoledne v den příjezdu. U cizinecké klientely jsou pokoje připravené od 14.00 hod. a opuštění pokoje v 11.00 hod. vzhledem ke vzdálenosti našich lázní.
Děkujeme za pochopení a věříme, že nám zachováte přízeň.



U cizinecké klientely jsou pokoje připravené od 14.00 hod. a opuštění pokoje v 11.00 hod. vzhledem ke vzdálenosti našich lázní.

Děkujeme za pochopení a věříme, že nám zachováte přízeň.

Barbora Opltová

jednotlivec, 14.12.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Čistota, vzhled hotelu, personál byl moc milý, jídlo moc dobré.

  • Postele na pokoji byly trochu proleželé.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
7
Cena/kvalita
8

Marie Soukupová

jednotlivec, 17.3.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Pracovníci hotelu i lázeňského provozu se chovali profesionálně a vstřícně, při příjezdu jsem obdržela všechny relevantní informace, případné drobné problémy byly řešeny přiměřeně rychle. Jídlo bylo výborné, výběr velký. Esteticky i hygienicky všechno bez chyby. Celkově jsem byla velmi spokojena.

  • Radium Palace je mimořádný hotel výjimečný jak exteriérem, tak interiérem. Jídlo bylo velmi dobré, ubytování rovněž velmi dobré, lázeňský personál až na malé výjimky profesionální, příjemný a vstřícný.

  • Nic

Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8

Jitka Řehořová

jednotlivec, 17.8.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • vstřícnost personálu pěkné a klidné prostředí

Personál
9
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

Ivan Beránek, ing.

jednotlivec, 3.11.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • krásný pokoj a koupelna špičkové lázešké služby milý a úslužný personál čistota celého hotelu dobré jídlo

  • Vše se nám líbilo. Jeden z nejlepších lázeňských pobytů vůbec!!!

Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8

Anonym

mladý pár, 22.1.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

Jan Bosak

jednotlivec, 18.11.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Jednoznačně dobrý pocit z celého pobytu.

  • - dobrá kvalita služeb, - kvalitní jídlo, - příjemný personál, - ochota a flexibilita personálu, - pestrý doprovodný program,

  • - vyšší ceny za občerstvení mimo placené menu, - solná jeskyně - dle mého názoru bez účinku/výměna soli a zvýšení vlhkosti vzduchu/,

Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
9

Renata Kovalová

jednotlivec, 15.11.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

Miloš Horák

dospělý pár, 30.11.2012

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Příjemný a ochotný personál Velmi příjemná celková atmosféra hotelu

Personál
9
Služby
10
Čistota
9
Pohodlí
0
Cena/kvalita
8

Viktor Felix

jednotlivec, 19.8.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Zdeňka Gareisová

jednotlivec, 28.10.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Věra Víšková

rodina s malými dětmi, 12.6.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

Jana Kindlová

jednotlivec, 18.2.2024

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Procedury, strava, péče, vstřícnost personálu, prostředí.

  • Málo času, rychle to uteklo.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6
Radium Palace Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Vedení hotelu Vám touto cestou děkuje za hodnocení Vašeho pobytu. Zpětná vazba je pro nás důležitá a velice si toho vážíme. Spokojený host je pro nás vždy tou největší odměnou. Těšíme se na Váš příští pobyt.

Radka Moulíková

jednotlivec, 15.10.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Soňa Karbanová

dospělý pár, 30.9.2023

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Milý a vstřícný personál celého hotelu.

  • Rozvrzané postele. Jinak nic nemohu vytknout.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Radium Palace Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Vedení hotelu Vám touto cestou děkuje za hodnocení Vašeho pobytu. Zpětná vazba je pro nás důležitá a velice si toho vážíme. Spokojený host je pro nás vždy tou největší odměnou. Těšíme se na Váš příští pobyt.

ing. Novák Radomír

jednotlivec, 24.5.2022

Zlínský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Absolutní spokojenost , všechny služby byly na vysoké úrovni

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6