+421 342 251 251
Po - Pi: 8am – 8pm So - Ne: 9am – 4pm

Radium Palace Hotel Recenzie

Hodnotenie hotela

94%
Vynikajúce

podľa 422 recenzií

How do we collect reviews?

  • Personál

    95%
  • Čistota

    97%
  • Vybavenie

    94%
  • Komfort

    94%
  • Pomer cena/kvalita

    88%
Zobraziť recenzie, ktoré napísal :
Zoradiť podľa:
Ukázať :

Petr Blažej

starší pár, 12.1.2012

Čeština

  • Celkové hodnotenie
42 %
  • Pokojskou jsem viděl za 4dny pobytu jednou, bar na pokoji se doplňil jednou na konci pobytu, V jídelně hosté seděli tak těsně, že pokud jsme chtěli si cokoliv doplnit bylo nutné požádat okolo sedící hosty aby vstali a uvolnili nám místo. Viz stůl č.1. V léčebném režimu jsem narážel na nedostatek informací. V hotelových službách při obsluze jsem měl pocit, že cizí klientela ja vítanější. Děkuji, ale do tohoto hotelu již nepojedu.

Personál
5
Služby
3
Čistota
5
Komfort
5
Hodnota/peniaze
3

Anonym

jednotlivec, 2.9.2023

Ústecký kraj

  • Celkové hodnotenie
52 %
  • V Luhačovicích,Fr.Lázních,Jánských Lázní i v Pieštanech jsem měla i na krátkodobý pobyt vstupní lékařskou prohlídku a ale ní pak procedury alespoň 2 každý den,podle nálezů,které jsem předložila.

  • Strava a ochota personálu,možnost plavání v teplém bazénu

  • pouze 6 procedur za 8denní pobyt, za stejnou cenu -viz celkové hodnocení, po odečtení příplatku za jednolůžkový pokoj

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Komfort
2
Hodnota/peniaze
2
Radium Palace Hotel odpovedalo na toto hodnotenie.
Vedení hotelu Vám touto cestou děkuje za hodnocení Vašeho pobytu. Zpětná vazba je pro nás důležitá a velice si toho vážíme. Připomínkami našich hostů se vždy zaobíráme. Spokojený host je pro nás vždy tou největší odměnou. Těšíme se na Váš příští pobyt.

Hana Šamalíková

starší pár, 10.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnotenie
54 %
  • Spatne sluzby, velmi prumerne jidlo, neprofesionalni personal. Velmi pekna budova i zarizeni, take lecebna cast hotelu je pekna. Vse velmi ciste. Okoli neni zajimave, je treba vyjet autem do okoli.

  • Hotelove prostory

  • Personal, sluzby, jidlo

Personál
5
Služby
1
Čistota
10
Komfort
7
Hodnota/peniaze
4
Radium Palace Hotel odpovedalo na toto hodnotenie.
Recenze-spa.cz

Vážení,

Velice nás mrzí Vaše hodnocení služeb, personálu a stravovacího provozu.
Spa hotel Radium Palace**** je svými klienty právě za služby a personál vždy vysoce hodnocen.
Hotel je téměř celý rok plně obsazen a jelikož se hlavně jedná o lázeňský hotel, stává se, že kapacita procedur bývá omezena.
Ke stravování si dovolíme sdělit, že právě v hotelu Radium Palace se výhradně pracuje s kvalitními a čerstvými surovinami, vaří se bez glutamátů a jiných umělých dochucovadel. Například uzeniny jsou nakupovány též výhradně 1.jakosti s 95% podílem masa.
Ceníme si Vašich připomínek a doufáme, že nám poskytnete příležitost vám v blízké budoucnosti opět přivítat v našem hotelu, spokojený host je pro nás tou největší odměnou.


Managment
Spa hotel Radium Palace****

Zdeněk

jednotlivec, 26.2.2024

Čeština

  • Celkové hodnotenie
56 %
  • Zašlá sláva našich lázní a skvělá architektura.

  • Bohužel, už to nejsou lázně, ale jak mi bylo sděleno sanatorium. Proto bych rád jezdil načerpat síly a odpočinout si do lázní, abych pak nemusel do sanatoria. Zde se to moc nepovedlo, ještě že nebyl povinný budíček v 06,00 jako na vojně.

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Komfort
6
Hodnota/peniaze
4
Radium Palace Hotel odpovedalo na toto hodnotenie.
Vedení hotelu Vám touto cestou děkuje za hodnocení Vašeho pobytu. Zpětná vazba je pro nás důležitá a velice si toho vážíme. Hotel Radium Palace je lázeňský a wellness hotel. Název sanatorium nemá. Spokojený host je pro nás vždy tou největší odměnou. Těšíme se na Váš příští pobyt.

Zdena Dvořáková

jednotlivec, 19.8.2014

Čeština

  • Celkové hodnotenie
58 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
9
Služby
9
Čistota
4
Komfort
4
Hodnota/peniaze
3

Pavel Malý

jednotlivec, 20.11.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
60 %
  • Veřejně raději nebudu hodnotit.

  • Krásná stavba z konce císařství a prostředí Krušných hor.

  • Nemožnost dokoupení radonových koupelí, které mi 6x prodali až v Běhounku! Řvoucí lednice - ještě že ji v zimě šlo vypnout. Mizerná a krátká masáž 15 min v jiných lázních je 30 minut a celková 60. Noční vypínání proudu. Výtah neotvírá dveře v 3 patře!

Personál
8
Služby
4
Čistota
10
Komfort
4
Hodnota/peniaze
4
Radium Palace Hotel odpovedalo na toto hodnotenie.
Vedení hotelu Vám touto cestou děkuje za hodnocení Vašeho pobytu. Zpětná vazba je pro nás důležitá a velice si toho vážíme. Radonové koupele lze čerpat pouze v množství 10 a více. Jedná se o léčebnou proceduru. Další procedury máme nastavené časově dle naší volné kapacity. Vašimi připomínkami k proudu a výtahu se budeme zabývat. Těšíme se na Váš příští pobyt.

Ladislav Jánoš

jednotlivec, 6.12.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
60 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Komfort
6
Hodnota/peniaze
2

Alena Kněžická

jednotlivec, 29.10.2013

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnotenie
64 %
  • Nedoporučila bych

  • Všechny procedury v jednom dni Chybně načasované Recepce neposkytuje žádné informace Prodloužení pobytu, i když bylo zaplaceno předem , byl velký problém jak z hlediska stravování, tak ubytování Slavnostní večeře - hovězí panenka a hovězí biftek byly zcela nepoživatelné, nedaly se ani rozříznout, natož konzumovat.

Personál
6
Služby
5
Čistota
10
Komfort
6
Hodnota/peniaze
5
Radium Palace Hotel odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkujeme za vaše připomínky. Vybrali jste si balíček Romantika ve dvou, který obsahuje Cabine Afrodite, thajskou masáž nebo masáž lávovými kameny a vstup do solné jeskyně. V den příjezdu byla připravena masáž lávovými kameny v 15.45 a v 18.15, následně romantická relaxační koupel Afrodite a slavnostní večeře. Solná jeskyně pak byla naplánována na následující den. Je nám líto, že jste nebyli spokojeni se stravováním, hosté u nás bývají zpravidla spokojeni. Zároveň si uvědomujeme, že stravování je z velké části pocitová záležitost, každý z nás mívá jiné představy a chutě. V případě nespokojenosti hostů je důležité řešit vše na místě. Každý den je možnost obrátit se na odpovědného manažera na daném úseku a případné připomínky s ním vyřešit k Vaší spokojenosti.

Eva Horníková

jednotlivec, 15.2.2015

Čeština

  • Celkové hodnotenie
66 %
  • osobně jsme byli velmi spokojení , žádný problém jediné co nám vadilo byl signál Wifi a její poplatek

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

Vladimír Rohlík

jednotlivec, 3.4.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
68 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

Miluše Ostrá

jednotlivec, 13.11.2012

Čeština

  • Celkové hodnotenie
68 %
  • S pobytem jsem byla spokojena.Jediný nedostatek,který jsem zaznamenala bylo jídlo.Výběr a množstí výborné,ale takovýto hotel by si zasloužil mít jídla chuťově lépe upravená.Některá jídla byla poživatelná pouze se sebezapřením,i když suroviny byly použity dobré.

  • Kuchyně hotelu - hlavní jídla.Zákusky napřílad byly výborné.

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Komfort
7
Hodnota/peniaze
6

Josef Pecha

jednotlivec, 13.11.2015

Čeština

  • Celkové hodnotenie
70 %
  • Bazén Strava

  • Špatný obraz v TV- české programy Samovolné spouštění odsávání v koupelně - hlavně v noci Čekání u výtahu bez paměti Zapojení vypínačů v pokoji a funkčnost umyvadlové baterie Možnost navštívit bazén až od cca16 hod

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Hodnota/peniaze
5

Zdenka Mašínová-Erbenová

jednotlivec, 28.9.2014

Čeština

  • Celkové hodnotenie
70 %
  • Nevím jak hodnotit závadu,za kterou nikdo nemůže, a za kterou jsme přijali omluvu.Byla to shoda náhod,že jsme měli tak špatné počasí a závada se projevila v plné míře.Při velkém dešti teče na plechový parapet proud vody,který dělá hluk, při kterém se nedá spát.Při pěkném počasí tak žádný problém nenastává.Je to pravděpodobně špatně odvedená práce klempířů.Celkový pobyt byl vynikající,služby i obsluha výborná.

Personál
8
Služby
8
Čistota
7
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

Jitka Drvotová

jednotlivec, 19.4.2024

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
72 %
  • Léčebné procedúry mi zcela vyhovovaly, bydlení bylo naprosto zoufalé. Ubytování v pokoji 122 bylo strašné. Za dveřmi pokoje ionizátor, který hučel ve dne v noci, naprosto šílené. Zápach v pokoji, který má podříznuté dveře a tudíž smrad z kuchyně vniká do pokoje , jak z kuchyně, tak se ani nedá otevřít okno, opět smrad z kuchyně. Naprosté zoufalství a hnus.

  • procedúry

  • ubytování neodpovídalo ceně

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
4
Hodnota/peniaze
4
Radium Palace Hotel odpovedalo na toto hodnotenie.
Vedení hotelu Vám touto cestou děkuje za hodnocení Vašeho pobytu. Zpětná vazba je pro nás důležitá a velice si toho vážíme. Spokojený host je pro nás vždy tou největší odměnou. Mrzí nás jen, že jste své připomínky k ubytování s námi neřešili. Nevíme tedy, co Vám na ubytování nevyhovovalo. Věříme, že se k nám opět vrátíte a těšíme se na Váš příští pobyt.

Ladislav Baranyai

jednotlivec, 2.3.2016

Čeština

  • Celkové hodnotenie
72 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
3
Služby
9
Čistota
10
Komfort
7
Hodnota/peniaze
7

Oldřich NAVRÁTIL

jednotlivec, 28.2.2015

Čeština

  • Celkové hodnotenie
72 %
  • Pěkný hotel, čisté pokoje, dobrá strava, ale za cenu bych si představoval lepší přístup personálu na rezervačním oddělení a profesionálnější recepční služby.

  • Strava, lázeňské služby až na opakované používání pytlů na suchou CO2 koupel. Přístup lékařského personálu. Ubytování.

  • Přes SPA CZ jsem měl zaplacený a na voucheru rezervovaný dvoulůžkový pokoj pro jednu osobu, ale Radium palace přidělil jednolůžkový. Reklamaci nevyhověli. Opakované používání igelitových pytlů na proceduře Suchá CO2 koupel, které považuji za nehygienické. Po reklamaci uznali a již dávali nové pytle. Ostatním asi nevadí.

Personál
7
Služby
8
Čistota
9
Komfort
7
Hodnota/peniaze
5
Radium Palace Hotel odpovedalo na toto hodnotenie.
Z CK přišla objednávka na 1/1,což bylo i klientovi v den příjezdu na rezervacích vysvětleno a doloženo.
K pytlům na proceduře CO2:Každý klient má svůj vlastní nadepsaný pytel,pokud si však klient přeje pytel měnit každý den, není to pro nás problém.

Martin Papež

jednotlivec, 4.12.2012

Čeština

  • Celkové hodnotenie
72 %
  • Prostředí, servis, ochotný personál, strava, klidné prostředí.

Personál
7
Služby
7
Čistota
8
Komfort
7
Hodnota/peniaze
7

Anonym

starší pár, 26.2.2015

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnotenie
74 %
  • Výborné večeře Čistota Vkusné a praktické vybavení pokoje Afroditina koupel Thajská masáž Milá obsluha modrého salonku

  • Parkování až pod hotelem, starší osoby nebo osoby s horší tělesnou kondicí by mohly mít problém strmou a namrzlou cestu z parkoviště zvládnout.. Vzhledem k lyžařskému pobytu objednané masáže na polední hodiny, nikdo mě dopředu na toto neupozornil a po příjezdu již masáže nejdou přeobjednat, takže zaplacené služby nejdou využít.. Bazén otevřený v den příjezdu do 13:15 U romantické večeře v salonku bych si představovala větší soukromí - hudba je dost potichu, světlo ostré a stolky blízko sebe. Snídaně na pokoj - k míchaným vajíčkům chybí sůl a pepř, hroznové víno bylo hodně unavené.. Na Jáchymov jako město je dost smutný pohled - samé prázdné a polorozpadlé domy..

Personál
6
Služby
7
Čistota
10
Komfort
9
Hodnota/peniaze
5

Ing. Václav Landík

starší pár, 2.1.2015

Čeština

  • Celkové hodnotenie
74 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
7
Čistota
8
Komfort
9
Hodnota/peniaze
5

Anonym

jednotlivec, 1.10.2014

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnotenie
74 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
7
Čistota
7
Komfort
8
Hodnota/peniaze
7